(◡‿◡✿)کــــــــــلاه قــــــــرمـــــــزی ♬ ♪ ♩

(◡‿◡✿)کــــــــــلاه قــــــــرمـــــــزی ♬ ♪ ♩
درباره وبلاگ

کاش تُو بـودے و مَـטּ! نَمـ نَمـ بآرـآטּ یک جاده بــــــــے انتها ... دســـت در دســـت همـ ... بدون چـــــــتر ! زیـــــر باراטּ، خیـــس خیـــــس ...
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (◡‿◡✿)کلاه قرمزی ♬ ♪ ♩ و آدرس firelove91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1


















 تو نگات شبیه شیشه

عشق من یه تیکه خورشید

عشق تو دویست و شیشه

من نگام دربدر تو

تو حواست پیش بنزه

کاش از اول میدونستم

توی چشمای تو لنزه

تو مال جردنی و من

بچه نازی آبادم

آره تو end کلاسی

اما من خیلی جوادم

زن من نمیشی اما

میری دنبال یه حمال

اما چشم به رات میمونم

همه سالو با آبسال

تو شبای بی ستاره

مثل جنگلای دوری

تو موهات خیلی قشنگه

سرتو با چی میشوری؟

خوب میدونم اگه بازم

مانتوی گلی بپوشی

جلوپات نگه میداره

وانت میوه فروشی

خدايـــا ؛

ميدونم ايـن روزهــا حرفهـــايم

بوي نــاشـــکري مي دهنــد ...

امـــا تـــو...

بـه حســـاب تنهـــايي و درد دل بگـــذار...!


نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت23:07---19 شهريور 1391
سلام عزیز مرسی ک سر زده بودی لینکت کردم تو هم من بلینک!بابایییییییییییییییییییی

sara
ساعت21:14---19 شهريور 1391
سلام عزیزم لینکت کردم امیدوارم موفق باشی

nafas
ساعت18:08---19 شهريور 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی
وبت خیلی قشنگه موفق باشی
لطف کردی به منم سر زدی
من لینکت کردم شما هم میتونی لینکم کنی بایییییییییییییییییییییی


نفس
ساعت18:07---19 شهريور 1391
سلام ممنونم که به وب من سرزدی
من لینکت کردم دوس داشتی منو هم لینک کن


الهـــــــــه
ساعت18:05---19 شهريور 1391
سلام کلاه قرمزی جونم..

مرسی که اومدی وبم.. وبت خیلی نازه خانمی..
من لینگت می کنم عزیزم.. شما هم اگه دوست داشتی من رو با اسم الهه ی هستی لینک کن..

موفق باشی جوجو..بازم بیا..


sara
ساعت17:48---19 شهريور 1391
سلام عزیزم منم با تبادل لینک موافقم میتونی منو با عنوان عشق لینک کنی ولی من تو رو با چه اسمس لینک کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 19 شهريور 1398برچسب:, ] [ 10:55 ] [ فامیل دور◕‿◕ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو